Thursday, May 31, 2007

.. pai .. complement circumstantial de SCOP ..

.. am facut azi un test pt. cineva de la facultatea de psihologie .. bla bla .. si o intrebare m'a pus pe ganduri .. dar nu m'a pus .. m'a aruncat chiar .. in prapastia gandurilor mele .. acolo pe unde nu mai trecusem de multa vreme .. daca ma gandesc bine .. de vreo 3 ani cand ma gandeam inainte de bac .. ce vreau sa fac .. din si cu viata mea .. anyway .. trebuia sa raspund la intrebarea daca pan'acum mi'am fixat un scop precis in viata .. scop .. pai .. ce e ala 'scop' !? sunt prea chefless ca sa mai consult dex'ul dar cu siguranta pot raspunde 'nu' la acea intrebare .. si acum si atunci .. poate ca n'am nevoie de fixarea unui scop .. m'as descurca si fara .. sau poate ca ar trebui sa'mi gasesc un ideal imposibil de atins si ajuns la batranete sa oftez intristat ca nu mi'am indeplinit scopul in viata .. revenind in urma cu 3 ani .. pe vremea aceea nu stiam pe ce drum s'o apuc .. ma intrebam .. oare asta e drumul meu !? acum .. realizez ca am multe regrete asupra alegerilor facute dar cu siguranta ca nu voi da'napoi .. n'am facut'o niciodata si sper sa nu o fac vreodata .. indiferent de deciziile luate .. bune .. rele .. sunt ale mele .. eu sufar consecintele .. dar in niciun caz nu voi reveni asupra lor .. uofff .. neah ca tre'sa ma duc la masa .. se racesc cartofii :))) .. grabind blogareala .. mai precizez doar ca n'avem nevoie de scopuri in viata .. pt. ca oricare'ar fi ele .. sunt fixate de subiectivismul nostru .. acel subiectivism care nu cunoaste cu precizie ce ar fi bine sau mai putin bine pt. noi .. in concluzie .. da'ne Doamne ce crezi Tu ca ar fi mai bun pt. noi si nu ceea ce ne dorim ..

No comments: