Friday, April 27, 2007

.. pai .. primul post ..

.. pai .. vorbesti cu cineva .. azi .. si a doua zi poate nu mai este .. si realizezi ca din acel moment .. persoana aceea .. nu mai poate sa se bucure de ceea ce tu poti sa te bucuri .. ce'ar fi dac'ai fi in locul acelei persoane .. sa nu mai poti tu sa mirosi verdele frunzelor .. sa nu mai poti tu sa respiri aerul rece atunci cand bate vantul iarna .. sa nu mai poti tu sa .. fugi .. tipi .. urli .. canti .. dansezi .. zambesti .. nici macar sa fii trist nu mai poti.. kestii care acum ti se par atat de lipsite de importanta .. poti sa mori si din acea clipa nu mai faci nimic .. nimic din simplitatile astea .. daca am realiza cat de simpla e frumusetea si cat de frumoasa e simplitatea am avea o viata .. mai simpla si mai frumoasa .. de ce ne complicam noi existenta .. de ce nu realizam odata pt. totdeauna ca intamplarile simple ne fac cu adevarat fericiti ..
.. eu respir cand cel de langa mine respira ..
.. eu fug cand cel de langa mine fuge ..
.. eu tip cand cel de langa mine tipa ..
.. eu urlu cand cel de langa mine urla ..
.. eu cant cand cel de langa mine canta ..
.. eu dansez cand cel de langa mine danseaza ..
.. eu zambesc cand cel de langa mine zambeste ..
.. eu sunt trist cand cel de langa mine e trist ..
.. eu sunt fericit cand cel de langa mine e fericit ..
.. va vreau fericiti oamenilor .. ca sa fiu asemenea voua .. cer asa mult ??
.. si inca ceva .. de acum incolo .. sa nu mai muriti niciunul .. ca sa nu mai mor nici eu ..

2 comments:

AnnA said...

'ti-a murit cineva', copilu'?:))
ai grija ce scrii, ca sa nu fii judecat gresit :-?

pai .. tare postu' :D ... discutia e muult mai lunga si filosofica .. stiu stiu :))

pai ... te puup dulceeee :*

pai ... stii ce zice pisica aia din clip, nu? ;;) nu alea cu 'hello' si 'mama' :D

pai .... >:D<

bogdi said...

fratellooooooooooo >:D< :)))